V sobotu 6. prosince se uskutečnila tradiční vánoční besídka spolu RoDeS, kterou každoročně organizují rodiče žáků Duhových tříd.
V sobotu 6. prosince se uskutečnila tradiční vánoční besídka spolu RoDeS, kterou každoročně organizují rodiče žáků Duhových tříd.
V úterý 9. prosince se v Základní škole Mistra Choceňského uskutečnil tradiční celoškolní vánoční jarmark, na kterém nechyběli ani žáci Duhových tříd ...
Dne 8. prosince se žáci 1., 2. a 3. ročníku z Duhové třídy vydali na předvánoční výlet na zámek Potštejn ...
Dne 11. prosince se žáci 2. a 3. ročníku Duhových tříd vydali na exkurzi do vzdělávacího centra Sféry v Pardubicích, kde je čekal pestrý a dobře připravený program.
Výprava do minulosti - Praha za Karla IV.
Žáci 2. a 3. třídy se vydali na exkurzi do Prahy.
Zápisové aktivity do Duhové třídy začínají besedou pro rodiče dne 15. 10. 2025.
V pondělí 17. 2. 2025 se uskutečnila první společná procházka předškoláčků, jejich rodičů, pedagogů, žáků, jejich rodičů a zástupců spolku RoDeS.
Zápisové aktivity do Duhové třídy začínají besedou pro rodiče dne 27. 1. 2025.
Žáci 1. - 3. třídy se vydali na výstavu Duch Vánoc.

Jan Amos Komenský
Zavolejte nám
Napište nám
Kudy k nám
Používáme cookies, abychom vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.
Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správné fungování webových stránek.
Tyto cookies nelze zakázat.
Tyto soubory cookies nám umožňují analyzovat to, jak jsou naše stránky využívány. Získaná data pak využíváme k analýze a zlepšování výkonu našich webových stránek.
Tyto soubory cookies se používají k získávání informací o preferencích uživatelů napříč různými webovými stránkami. Získaná data jsou využívána k zobrazování reklam, které jsou pro uživatele zajímavé a relevantní.
Tyto soubory cookies jsou používány ke zjištění efektivnosti našich marketingových kampaní. Mají za úkol například pomoci nám porozumět tomu, kolik naše marketingové kampaně přivedou návštěvníků do našich služeb, měřit počet zobrazených reklam a jejich účinnost, tedy kolik lidí na danou reklamu klikne.